مدیریت و مهندسی

انتقال سالها تجربه فعالیت در مهندسی ،مدیریت و آموزش

مدیریت و مهندسی

انتقال سالها تجربه فعالیت در مهندسی ،مدیریت و آموزش

سلامی به گرمی آغاز

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله رب العرش العظیم


بسیار خداوند را شاکر هستم که به من توفیق داد تا سالها فعالیت حرفه ای در زمینه مهندسی عمران - مدیریت و آموزش دانشگاهی داشته باشم .

از نعمات این لطف الهی پیدا کردن اساتید - اندیشمندان  - همکاران - دانشجویان و دوستانی است که بزرگترین گنج های خدا دادی در زندگی حرفه ای من میباشند .

بر خود وظیفه میدانم که از همه این عزیزان و خانواده مهربان و عزیزم صمیمانه تشکر کنم که موجبات تعالی من را در زندگی فراهم نمودند.

بنا به همت و پشتکار دوست و همکار عزیزم جناب آقای مهندس بهمن بهمنی که روزگاری دانشجوی من بود و امروز خود استاد من است در تشویق من به راه اندازی وبلاگ ، تصمیم به راه اندازی این وبلاگ نمودم.

امیدوارم این آغاز ، شروعی نو و جدید از ارتباط و انتقال دانش و تجربه در زمینه مهندسی - مدیریت و آموزش باشد.

و من الله توفیق

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۳
  • ۴۵۱ نمایش
  • امیرعباس مومنی

نظرات (۲)

  • بهمن بهمنی
  • سلام مهندس :) ! ما منتظر مطالب شما هستیم
  • بهمن بهمنی
  • :) اختیار دارین مهندس ، ما همچنان شاگردی شما رو می کنیم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی